Доставка та оплата

ТОВ «Машинобудівний завод« ВИТЯЗЬ »- це незмінно високу якість, довговічність, практичність і надійність всієї представленої в каталозі продукції та витратних матеріалів. Ми гарантуємо відмінні експлуатаційні характеристики і робочі параметри свого обладнання, проте настійно рекомендуємо звертатися при установці і пуско-налагоджувальних роботах до професійних фахівців.

Якщо ви замовляєте обладнання в своє місто національними службами доставки, ми радимо ретельно перевіряти вантаж при його отриманні в вашому відділенні Нової Пошти, Делівері, Інтайм та інших служб. Переконайтеся в тому, що котел дійшов до вас в цілісності й схоронності, перевірте його комплектність, тип, марку та модель.

Надалі це дозволить уникнути певних проблем при поверненні товару, наприклад, а також отримувати в повній мірі гарантійне і післягарантійне обслуговування від сервісної служби виробника. Якщо є така можливість, перевірте технічну частину і електронну начинку, включивши обладнання в мережу.

Звертаємо вашу увагу на простий факт - після здійснення оплати будь-які претензії щодо порушення працездатності будуть прийматися виключно в рамках ситуацій та випадків, зазначених у гарантійному талоні.

Способи оплати

Кожен покупець твердопаливних котлів може вибрати з декількох пропонованих магазином варіантів оплати:

  • Готівковий розрахунок при отриманні і тестуванні продукції.

Може виконуватися як безпосередньо в офісах і на складах самовивозу компанії, так і у відділеннях національних служб доставки, а також при доставці кур'єрською службою.

  • Безготівковій розрахунок.

Підприємства можуть виконати оплату безготівковим переказом банківських коштів з використанням рахунку-фактури.

  • Переклад на банківські карти.

Використовуючи термінал або мобільний додаток, оплату можна виконати переказом коштів на банківські картки Visa і MasterCard.

  • Накладений платіж.

Оплачується при отриманні товару, включає в себе певний відсоток за переказ коштів.

Варіанти доставки

Ми пропонуємо доставити товар

  • Самовивозом в Харкові.

Доступний і недорогий варіант, якщо ви проживаєте в нашому місті або перебуваєте в ньому проїздом.

  • Доставка кур'єром по Харкову.

Доставимо ваше замовлення в будь-яку точку Харкова оперативно і дбайливо. Вартість визначається габаритами вантажу і відстанню до покупця.

  • Доставка національними перевізниками.

Виконується за діючими тарифами служб доставки, час очікування зазвичай не перевищує 3 днів.

УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ

Покупець отримує Товар за допомогою доставки, або отримує його особисто. Порядок оплати і отримання зазначений на відповідній сторінці Веб-сайту Витязь.

При доставці Товарів в інші міста України або на території іншої країни, виконуваної іншими Службами доставки (далі Компаніями-перевізниками) Покупець в повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими компаніями-перевізниками.

Факт отримання Товару та відсутність претензій до якості Товару, що доставляється Компаніями-перевізниками, Покупець підтверджує власним підписом в товаро-транспортної накладної, декларації Компанії-перевізника, або у видатковій накладній при отриманні Товару. Зі свого боку, Продавець гарантує відвантаження Товару Компанії-перевізнику в кількості, зазначеній і сплаченому Покупцем, в комплектності згідно специфікації цього Товару та в належному (робочому) стані і якості.

У разі відсутності Покупця за адресою доставки, зазначеної Покупцем в заявці або відмови Покупця від отримання Товару по необґрунтованих причин, при доставці Кур'єром компанії-перевізника, Товар повертається в торговий центр відвантаження. Оплата за послуги Компанії-перевізника віднімається від суми, перерахованої Покупцем за Товар. Залишок суми повертається Покупцю на підставі його листа, відправленого на e-mail: admin@kotel-ua.com.ua із зазначенням розрахункового рахунку, на який повинні бути повернуті кошти.

Всі питання, що виникли в процесі оплати та отримання Товару, Покупець може з'ясувати по контактними даними в розділі Контакти.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару з урахуванням положень законодавства про підстави і переліку Товарів, які не підлягають обміну (поверненню).

Якщо Покупець має намір повернути Товар, таке повернення здійснюється відповідно правил і умов перевізника або кур'єра, действуюшие на території України або на території іншої країни відповідно до місця скоєння отримання Товару.

У разі наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов'язаний зафіксувати його в складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем і особою, яка здійснила доставку Товару або Продавцем. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов'язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки і домовитися про заміну Товару, заповнивши при цьому рекламаційну форму на повернення Товару на сайті Витязь.

Сторони погодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, зізнається отримання Покупцем Товару в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.